lördag 16 maj 2020

Cybercrop förra helgen!

Förra helgen var det cybercrop med Engströms.
Naturligtvis var jag med och tävlade!
Dock vet jag inte något resultat än, men det viktigaste är inte att vinna utan få inspireras av andra och utmana mig själv!
Denna helg har helihak och scraphack cybercrops med roliga utmaningar!

Förra helgen deltog jag i skissen, mitt resultat blev så här:

Min pappa förra sommaren när vi överraskade med en lisebergsresa. Pappa hade inte varit där på 30 år han var som ett barn. Alla fick höra om denna resa sen. Så glad att vi hann med att göra den.

Sedan var en utmaning att göra ett runt kort. Det var kul har aldrig gjort ett runt kort förut så här blev det attackera utmaningen :) 
Kan man annat än älska hänglar och Wings snorkiga ord?! 
Tim holtz hundar behöver inga kommentarer!!

Sedan skulle vi använda tre kort i nästa utmaning. Så jag gjorde en Loa.



Sista utmaningen var ett kort med matchande kuvert. 
Jag älskar halloween! 
Men lite missnöjd med embossingpulvret. Det blev inte så bra som jag ville. 
Men jag deltog! 

När jag gjorde detta tänkte jag på barnens halloweenfester vi anordnade för barnen. Usch vad tiden går fort  :O

Jag hoppas ni gillar mina alster! 

Nu ska jag fokusera på helgens cybercrop, meeen först måste jag hjälpa min man ;)

Hoppas ni får en fin lördag och hoppa gärna på cybercropsen för det är jättekul! 

Kram Maria 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar