måndag 12 oktober 2020

Ludvikapysslet

 I lördags var jag på ludvikapysslet! 

En härlig dag som gick alldeles för fort! (Som vanligt).

Jag gick på workshops och lärde mig att göra stafflikort, lite mer om mixed media (vilket jag tycker är kul!) och sen fick vi leka med pulverfärger! En lärorik dag. 

Hela dagen var anordnat med fika, lunch och god mat på kvällen. Potatisgratäng med fläskfile såå gott! 

Min kompis Lena vann fyra av sex tävlingar hon hade tur denna gång! 

Nästa träff ludvikapysslet har är den 28 november med jultema! Får se om vi har möjlighet att åka, det börjar ju närma sig jul! 












Lite bilder från helgen! 

Nu ser jag fram emot nästa träff! 
Nu när
Hösten är här kommer det bli mer pyssel! Har ett halloween album på gång men det kommer det bilder på längre fram! 

Ha det gott! 

Kramar Maria 


Kika gärna in och kolla in alla fina produkter 😍😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar