torsdag 25 juni 2020

Midsommar!

Hej i värmen!

Här smälter man bort! Man ska inte klaga men det är liiite för varmt. Men det är härlig sommar och nu får vi njuta så länge det varar, hellre sol än regn. Men lite regn får gärna komma!
Men även om det är varmt så pysslas det på hög nivå! Igår kom min kompis Lena och vi fixade bidrag till Ludvikapysslets helgtävling. Så kul!

En tävling innebar att scrappa helgens bilder, här gjorde jag en LOa med helgens bilder!
Denna helg går till historien som den roligaste på länge!!! Har nog inte skrattat så mycket och känt mig som när jag var 18 på många år XD XD
Vi skulle göra ett kort som vi skulle skicka till någon. Detta kort ska skickas till min faster!

Sedan skulle vi lägga in en samlad bild från midsommar. 


Vi skrev ut fotona från Lenas miniskrivare Canon Selphy helt underbar skrivare liten och smidig. 
En sådan står på önskelistan! 

Fjärilarna är från Idas magasin
MönsterPappren är från panduro cardstocken den gula och vita från Idas magasin.
Hoppas ni blir lite inspirerade av mina midsommaralster! 

Kram Maria 

Länk till butikerna kommer här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar