tisdag 31 oktober 2017

Fars dag!

Fars dag närmar sig med stormsteg. Dags att göra kort. Jag tycker det är svårare att göra manliga kort än kvinnliga men med goda vänners råd o en butik som kan fixa fram det mesta i pappersväg så brukar det ofta lösa sig. 

Just nu har jag dille på
Minialbum. Har börjat på ett till. 
Denna gången är det svarta blad i albumet som grund. 

När detta är färdigt ska det ges bort o det är spännande att se reaktionen :) 

Kanske skulle göra ett till mannen har ju en hel del kort på hans barn som jag kan använda. Dock kan jag inte ta dom som. Sitter uppe på väggen då märker han att nåt är på g XD XD. Ja vi får se vad jag hittar på.

Återkommer med resultat på farsdagskort, det färdiga albumet o så hoppas jag att ni haft en bra dag! 

Pyssla lugnt!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar