söndag 2 juni 2019

Pysseldag hos Lena


Hej!

Igår var jag hos min kompis Lena som också gillar att scrappa! Vi blev fyra tjejer som satt runt bordet och pysslade och skrattade till småtimmarna!
Vi provade på en stämpling där vi maskerade och stämplade för att få dom underbara fina bakgrunderna! Stämplarna heter stampscapes och Lena hade köpt dom från Reprint.
Så fotopapper, stämpeldynor, stämplar och fantasi sen är det bara att köra igång!




Paulinas fina alster :D

Lena passade på att göra lite grattiskort också :D

jag körde lite rött ;)

Lena tog även och la lite färg på granar, sjön och stenar! Så fina alster!!




Kan verkligen rekommendera dessa stämplar! Så kul och endast fantasin sätter gränser.
Sen är det naturligtvis så att sällskapet gör mycket också :D Så samla dina väninnor, träffas, ät gott, scrappa och byt idéer. Man lär sig så mycket av varandra! 

Dessa är stämplade på fotopapper för att få fram glansen. Svårt att få med på foto hur fina dom är i verkligheten! 


Klicka på orden här ovanför så kommer ni direkt till butiken!

Nu ska jag fortsätta greja inför sonens student på onsdag!

Ha en fin söndag och hoppas ni fått lite inspiration av mina bilder där både mina och mina vänners fina alster är med :D

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar